Jarně - Vánoční potěšení :)

Dnešní den začíná klasicky Primadonnovsky. Tragicky, pokud jste mnou, legračně, pokud jste přihlížejícím. Ráno vstávám, nechce se mi vylézt z pelíšku, ale překonám se a dovalím se do práce. Mžourám do počítače na tabulky a výpisy a říkám si, že si alespoň čuchnu k nějakému hezkému balzámu na rty (že jsem jimi posedlá už dávno víte, ale nevím, jestli jsem se zmiňovala o tom, že je i dost ráda očuchávám, jen tak :D Vůbec dost ráda očuchávám všechny hezky vonící věci). Vezmu oblíbený s panthenolem, chytnu víčko a balzám elegantním pohybem vyklouzne z mých neobratných rukou a provede salto mortale žbluňk přímo do čaje. Několik vteřin se dívám na ty bublinky a jak si tam tak plove, než můj mozek vydá příkaz "VYNDEJ TO VEN". Dám ho sušit na kamna a vyberu si jiný z mé (naštěstí velké) zásoby. Tak proto jich mám tolik :D

Klasický den plný různých malých lapálií. Ale bez nich by to nebylo ono, alespoň se můžu čas od času nějakému svému přehmatu zasmát. Ráno to vypadalo na to, že bude celý den zataženo, ale postupně se začaly mráčky trhat a k poledni vykouklo sluníčko. Z kanceláře si ho člověk neužije, tak jsem se těšila, že třeba ještě kousek chytím po cestě z práce. Po příchodu domů na mě čekalo překvapení - balíček od Eri z blogu MonalisaBeauty plný krásných zkrášlovátek. Zase jsem totiž něco vyhrála :D Už mi to přijde skoro hloupé, takhle dvakrát za sebou. Až vás tu bude víc, tak tady udělám nějakou GA, už se na to těším :)


Nejdřív vám musím ukázat, jak přišel balíček zabalený. Jako Vánoční dáreček! Pěkně vytuněný Vánoční dáreček. Balíček nasadil vysokou laťku už samotným vzhledem. Musím uznale zatleskat, protože balit balíčky do krásného balícího papíru by mě nenapadlo, a přitom je to tak jednoduché! Krása a nádhera! Kdo říká, že Vánoce nemohou být i v dubnu! :D Vánoce by měly být pořád, podle mě.

A teď už se půjdeme mrknout na obsah balíčku. Po otevření na mě vykoukl ručně psaný vzkaz se sluníčkem. Další maličká radost. Vidíte, lidé se pořád honí za nevímjakými vzdušnými zámky a přitom stačí maličko, originálně zabalený balíček a ručně psaný vzkaz, aby měl člověk radost :)


V balíčku jsem toho našla strašnou spoustu! Začnu zprava - vyživující Balea šampon s rozmarýnem a meduňkou, krém na ruce s vůní kokosového mléka a plodů pitaya (který voní dlooouho po namazání jako tropická párty s nejlepším sladkým ovocem) a balzám na rty Baby Lips Mint Fresh, který jsem si pořídila docela nedávno při výletu do drogérky, tak ho zatím schovám a třeba pošlu dál v nějaké vlastní GA. Anebo ne, protože je to skvělý balzám :D Uvidíme.


Tak, dál byly v balíčku dva produkty od Avonu z řady Planet Spa, jedno je slupovací maska na obličej a druhé je sérum na krk a dekolt s kofeinem. Na masku si dělám zálusk dneska večer. Sérum asi věnuji něčí mamince (buď mojí nebo přítelově), protože jsem ještě malá princezna a sama bych ho nevyužila. Podám pak report, jak se mé "oběti" sérum líbí a jak účinkuje. Do třetice od Avonu mi Eri poslala elegantní propisku s kamínky Swarovsky. Krásná a elegantní, perfektní do kabelky.


Balíček byl celý nádherně provoněný voskem Yankee Candle Oud Oasis, který mi voní po karamelu. Ňami ňam! Hned jsem si kousek odloupla do aromalampy a čuchám čuchám k největší spokojenosti. YC svíčky tu všechny bloggerky milují, jak jsem si všimla, ale já se k jejich objednání pořád ne a ne dokopat. A tradá, můj první vzorek! Musím říct, že jsem naprosto nadšená a chtěla bych je teď úplně všechny.


Tím ale balíček ještě nekončí! Ještě jsem tam našla paklík stoeuráčů alias ubrousky s potiskem. To se mi to bude servírovat večeře s takovými diplňky :) A jako bonus čokoládička od Milky. Takových věcí! Pořád se na ně chodím dívat a nemůžu tomu uvěřit. Musela jsem být asi strašněmoc hodná! :)

Milá Eri! MOC MOC MOOOOOC TI DĚKUJI za krásnou soutěž a ještě krásnější výhru! Vážím si toho a jsem tvá věrná čtenářka :)

A všichni ostatní šupito presto na blog MonalisaBeauty! :)

Pac a pusu




Komentáře

  1. super výhra! ale mohla to zabaliť do nejakého kvietkového, jarného papiera :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som si najskôr myslela, že tam máš naozaj tých 100€ si hovorím, že kto by nechcel :D By som sa ale predsa len cítila fajn keby som sa utierala do obrúskov, ktoré majú 100€ :D:D Skvelá výhra, gratulujem!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by byla super výhra, balíček plný stoeurovek :D Už jsme si je rozbalili k večeři a přišli jsme si jak nějací magnáti :D Děkuju! :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥