Šampony John Frieda




Další z řady neklasických šampónů, které v běžné drogérce nenajdete, je značka John Frieda, kterou jsem si přivezla ze zahraničí. Vyzkoušela jsem šampón, kondicionér a "Blow-dry lotion" vodičku k získání objemu vlasů po fénování, to vše z "modré" řady Luxurious Volume pro skvělý a nepřekonatelný objem. 

Po této značce jsem v regálu šáhla po předchozím doporučení. Cena se v přepočtu pohybovala kolem 140,-, což není tak hrozné (na internetu jsem ale viděla ceny dražší, asi jsem měla štěstí na levný obchod). Musím říct, že jsem s nimi byla velice spokojená. Vlasy jsem měla krásně pevné a objemu také přibylo. Co jsem ocenila byla lehkost obalu. Není to taková ta klasická plastová flaška, obal je měkký, jako krémíky. Při cestování je to výhoda - jsou lehčí a skladnější, tudíž se tolik nepronesou. Vůně byla také příjemná, jemně parfemizovaná. Bohužel jsem si je nekoupila do zásoby, takže už je nemám, ale až je zase někde uvidím, hned kupuji.

Co mám ještě teď je zmiňovaná vodička pro objem. Ta je také skvělá - na ručníkem vysušené vlasy nanesete pár stříknutí nejlépe ke kořínkům, vyfénujete a máte super objem, který vydrží. Je to jako pěnové tužidlo, ale ve vodičkové formě. Také je menší, skladnější, lehčí a přenosnější, protože lahvička je plastová.

Tak, dneska to je jen taková rychlovka pro zajímavost, šampony u sebe nemám, tak se špatně popisují :( Doufám ale, že jsem vám alespoň představila něco nového a neznámého a jste zase o něco chytřejší ;)


Máte zkušenosti se šampony John Frieda? Líbí se vám tato řada? Chtěli byste je vyzkoušet?






Obrázky tady

Komentáře