Vůničky: Yves Saint Laurent - Black Opium


Teprve nedávno jsem se naučila vyslovovat ívsalorá, takže jsem na oslavu toho dostala k narozkám tuhle černočernou magickou voňavku. Teda pardon, parfémovou vodu.

Tak jaké tohle Black Opium od Yves Saint Laurent je? Super a skvělé (přeci jen je to ívsalorá :D).

Četla jsem si pár recenzí, které nebyly tak nadšené a jejich autoři opěvovali původní Opium od YSL. Můj názor je úplně opačný. Opium parfém mi vůbec nevoní. Je takový příliš silný a hodí se spíš na takové dámy kolem padesátky s červenými klobouky v šik kostýmku, které popíjejí ranní ristretto někde v kavárničce u Eiffelovky. Ale na takové malé holčičky, jako jsem já, se hodí něco jemnějšího. A takové je Black Opium

Vůně? Jemná, nasládlá, taková, jakou mám na voňavkách ráda. Voní mi maličko po červených bonparech, nebo bílých harribo medvídcích (což je megakompliment, protože ty jsou nejlepší z celého balení). Krásná vůně a krásný flakonek (teda mě osobně se hodně líbí, je takový divoký a nebezpečný). Vůně vydrží krásně celý den a neomrzí se. Trochu mi tou sladkostí připomíná mou další oblíbenou voňavku od Britney Spears - Circus Fantasy, o které budu povídat zase někdy příště :)


Black Opium je (podle reklamy) spojení černé kávy, květu pomerančovníků, vůně cedrového dřeva a pačule obecné, což je nejlepší jméno pro kytku na světě (a podle wiki taky tropická bylina z čeledi hluchavkovitých). Určitě to bude tou pačulí, že mi to tak voní :D

V eshopu Douglas se 30 ml balení pohybuje kolem 1400,-, za 50 ml dáte 2150,- a za 90 ml přes 3000,-. Já mám 50 ml a budu muset pořádně poděkovat svému chlapovi za tak božský dárek ;)


Jaké jsou vaše oblíbené vůně? Používáte některé od YSL?






Obrázky tady a tady.

Komentáře

  1. Na tuhle voňavku se mi líbí reklama. Jinak čichala jsem k její světlejší kolegyni a moc mi nevoněla. Musím očichat ještě tuto. Právě hledám nějaký parfém ideální pro mě a zatím mě nejvíc oslovila od Roberta Cavalliho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji taky očuchej, to klasik Opium od YSL mi vůbec nevoní, ale tahle black verze mě naprosto uchvátila :)

      Vymazat
  2. tuhle vůni jsem v Sephoře vyzkoušela z čisté zvědavosti, protože o ní všichni mluvili. přiznám se, že jsem se bála, myslela jsem, že se bude jednat o nějaký těžký bolehlav, ale naprosto mi vyrazila dech - je fantastická! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu boží, lehká a přitom výrazná, moc jsem si ji oblíbila :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥