Barevné červnové spotřebováno


Dnešní červnové spotřebováno se nese v nejbarevnějším duhovém možném duchu, protože nejvyšší soud v USA uznal sňatky gay lidí ve všech 50 státech! Všechno se teď v oslavném duchu #LoveWins vybarvuje do duhova. Já jásám s nimi, protože i přes to, že jsem nudná heteračka, tak LGBT Queer gay všecko podporuji (protože lidé by měli mít stejná práva!) a tohle je velký krok jak pro mé gay přátele, tak i pro nás všechny ostatní. Krůček za krůčkem láska vítězí všude okolo nás :)

Tak, ale dost hipízáckých řečí, jdeme na moje měsíční odpadky. V červnu jsem toho spotřebovala výrazně méně, než minulý měsíc, celkem 9 produktů, takže to bude rychlovka.


Zleva: Alverde šampon s aloe a ibiškem. Na recenzi si ještě budete muset chvilku počkat, takže zatím neřeknu vůbec nic ;). Uprostřed je sprchový gel Dermacol z řady Aroma Ritual, kterou nade vše zbožňuju. Irská káva mi voní krásně, gel má takovou mléčnou barvu a chtěla bych ho ochutnat, protože voní jako něco dobrého :D Ale nepředčí to můj nejoblíbenější pomeranč + čokoláda. Recenzi asi taky chystám, ale nevím kdy :D Každopádně ho ale doporučuji všem milovníkům sladké kávy, koupání bylo s gelíkem naprosto úžasně voňavé. Jen se mi nějak nehodí k létu, mám tyhle vůně radši během chladnějších dnů (což ale vysvětluje i rychlou spotřebu, za dva měsíce byl pryč, protože pořád marně čekám na ty letní teploty! :D). A třetí šmudla se jmenuje Alterna Bamboo Style Boho Waves Tousled Texture Mix a dostala jsem ho v dubnovém Lookfantastic Beauty boxu. Na tohle bambusové tužidlo či co to je recenze určitě bude, ale musím říct, že je to poměrně na nic. Mělo to zaručit efekt jako z pláže, což moc nefungovalo. Aby moje vlasy udrželo ve vlnách, musela jsem použít opravdu HODNĚ přípravku (jakože půlku!!!), jinak nic. Může se používat jak na mokré, tak na suché vlasy. S mokrými to bylo lepší. Když jsem ho použila na suché, tak jsem dostala takový ten výsledek, jako když jste u moře, kde fakt hodně fouká vítr a vy se po celém dnu plácání se v písku vracíte unavení a vyčerpaní a rozcuchaní s vlasy, které si nutně potřebujete umýt. Takže asi tak.


Další barevný kámoš je Adidas deodorant. Takováhle vonítka jsem používala poměrně dlouho, ale už mě přestávají bavit, takže je postupně dopotřebovávám (a většina skončí jako deoš na boty). Tenhle měl na můj vkus až příliš divokou sladkou vůni, znovu už ho asi nechci. Kámoš uprostřed je tělové mléko Yves Rocher šeřík, na které recenze určitě bude. Šeřík je moje nejoblíbenější kytička a strašně miluji jeho vůni. Mlíčko má trochu chemicko-šeříkovou vůni a překvapilo mě, jak rychle jsem ho spotřebovala. Má jen 200 ml a výdrž sotva měsíc (a to jsem ho nepoužívala denně), na celé tělo pomalu ani nestačí. Ale o tom v samostatné recenzi. Poslední mazací kamarád je krém na ruce Balea, který jsem vyhrála u Eri. Ještě teď jsem z krému nadšená, protože byl hrozně příjemný a vydržel mi strašně dlouho (a to mažu pořád). Jen ta vůně na mě byla zase moc divoká, takže bych se příště pokoukla po jiném.


V poslední trojce máme uprostřed Arganové noční sérum, o kterém jsem psala včera, takže kuk na recenzi. Vpravo je pak malej šmudla od Avonu - Vanilkový univerzální balzám, na který už recenze je a který jsem si nezamilovala. Matlala jsem ho pak všude, kam to šlo (lokty, paty), abych ho už dopotřebovala. Nu a úplně vlevo je antibakteriální gel Saraya, který jsem dostala před lety někde v poliklinice. Takových gelů mám víc a mám je vždy s sebou v kabelce.

Tak, to by bylo červnové spotřebováno. Přeji hezkou neděli, koláčci moji oblíbení!




P.S.: Možná jste si všimli, že mi u starších článků zmizely obrázky/podpisy. Nu, tak to je proto, že jsem pitomá a mačkala jsemv Picase, co nemám. Jsem docela líná to opravovat (protože bych se zbláznila, kdybych musela hlídat všechny obrázky, často mizí i ty z webů), moc profesionální přístup to není, ale já už jsem taková a musíte se s tím smířit :D 

Komentáře

  1. Krásný článeček, jsem moc ráda, že jsi s krémem byla spokojená :-))
    Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Eri, spokojená jsem moc! Taky přeji krásnou neděli :)

      Vymazat
  2. Aroma Ritual sprcháče zbožňuji. Tento kávový jsem používala přes zimu a byl úžasný. Teď používám mandarinkový sorbet a taky nemá chybu :)

    Radu - Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mandarinkový jsem ještě nezkoušela, děkuju za tip, na léto zní výborně :)

      Vymazat
  3. Pěkné spotřebováno. Nejvíce mě zaujal výrobek Alterna bamboo style. Těším se na recenzi. Popis zní docela zajímavě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. To opravdu hýří barvami.. :-) Ten krém od balea fruity harmony jsem dneska očuchávala, ale nějak mě vůbec nechytla.. na mě moc sladké.. (

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/tag-25-nahodnych-otazek.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥