Vybarvi se: Stříbrná

Zdroj
Zdroj
Dneska je sobota a ladíme se do stříbrné! Vybarvujeme se celý týden, kdo neví, o čem je řeč, mrkne na ORANŽOVÝ článek, kde je všechno popsáno a vysvětleno. My ostatní se půjdeme rovnou podívat na dnešní dávku stříbrných emocí.

Stříbrná je príma barva. Ale trochu mi splývá s šedivou. Vůbec mám v těch kovových barvičkách docela maglajz :D Stříbrnou mám ráda, hlavně šperky, žejo, ale mi se líbí všechno, co se blýská, na cetky jsem jak straka, mohla bych si je klidně nosit do hnízdečka a kochat se jimi celé dny. Kdyby ovšem braní cizích věcí lidem nebylo nezákonné, že :D

Musím říct, že některé makeupy mě fascinují, někdy musím vyzkoušet tyhle dva nahoře, myslím, že ten vpravo by mi mohl jít docela dobře :D


Když se řekne stříbrná, tak se mi vybaví pole s pšenicí, která je ale úplně stříbrná. Nebylo to v nějaké pohádce? Nebo jsem si to možná spletla se jmelím, kdo ví :D Co se vybaví vám, když se řekne stříbrná? Mě asi napadají jen samé pohádky. Přijde mi, že jsme stříbrnými věcmi chtě nechtě obklopeni všude, tak mi tahle barvička přijde vlastně docela všední. A o to víc ji mám radši, protože je dostupná :)

Ráda nosím šedou (teda pardon stříbrnou). Mám ráda šedé oblečky, stříbrné doplňky i makeup. Mohla by stříbrná být jen nablýskaná šedá?


Tak, a teď už je čas se podívat na dnešní tutoriál. Mám k němu několik poznámek. Osmidílný tutoriál mi přijde strašně zdlouhavý, hlavně na focení, ale jsem téměř stoprocentně přesvědčena, že jsem prošla všemi kroky. Proto jsem pak při prohlížení fotek nemohla pochopit, co je který krok a všechny mi tak nějak splývaly do sebe, až jsem prostě vybrala 4 fotky a hotovo :D Takže se to dá zvládnout i během 4 kroků. Asi jsem se moc soustředila na to focení se štětcemi namísto toho, abych dávala větší pozor. Navíc si nejsem jistá, který krok je který, takže to budete muset prozkoumat sami. Všimněte si ale, jaký jsem výstavní dement, protože jsem sice pochopila u kroku číslo 1, že namalujeme první černou do kulata jako půlměsíc, ale nepochopila jsem, na jakou stranu je ten půlměsíc vypouklý, takže to mám naopak :D 

Zdroj tutoriál

Stříbrný TAG

Tvůj oblíbený stříbrný produkt?
Moje oblíbené stříbrné produkty jsou vidličky a nože, protože díky nim neumřu hlady :D Můj druhý oblíbený stříbrný produkt jsou šperky všeho druhu. 

Stříbrný wishlist?
Zdroj
Chtěla bych ty stříbrné vlasy, o kterých jsem psala nedávno. Pak bych měla totiž stříbrného jednorožce a za svitu stříbrného měsíčku bych na něm drandila po lese a hrála na stříbrnou lyru. Dneska mám nějakou pohádkovou náladu :)

Co říkáš na kombinaci stříbra a zlata?
Záleží na tom, jak to vypadá. Někdy je to hrozné, někdy hezké. Já takhle třeba kombinuji šperky, vezmu si stříbrné náušnice a k nim zlatý řetízek. Říkám tomu "moderní", ale ve skutečnosti jen prostě popadnu všechno, co se mi líbí, a šup s tím na sebe :D A docela se mi líbí (zá)snubní prstýnky bílé + zlaté zlato, nebo vůbec nakombinované prstýnky, když jsou udělané hezky. A vidíte, to by mohl být i takový můj wishlist :)

Vlastníš stříbrný lak?
Ano, ale moc často mě s ním neuvidíte, zase až tak moc ho nezbožňuji. Mnohem víc se kamarádím se šedivým lakem.

Jaké barvy kombinuješ se stříbrnou?
Nejčastěji asi černou. Bere se stříbrná jako šedivá? Protože vysloveně stříbrné mám jen šperky, žádné metalické stříbrné oblečení nevlastním. Ale šedé ano. Nosím je s černou nebo bílou, žádná velká divočina.

První co tě napadne, když se řekne stříbrná?
Tak já hlavně doufám, že mě při vyslovení slova stříbrná nikde nic nenapadne :D 
Hrozně nudně mě jako první napadne písnička od Hurts Silver Lining. Vzápětí mě napadají tučňáččí miminka a malé polární liščátka. Když nechám asociace běžet dál, tak mě napadá ještě Gandalf a taky herec, který představoval Sarumana a před pár dny umřel...


Co se vám první vybaví, když se řekne stříbrná? Zítra je vybarvovací finále, tak se nezapomeňte ve tři zase u mě zastavit :)





Stříbrné princezny

Komentáře

  1. Vždy se těším na tvůj tutoriál. :-D :-D :-D
    Barvička se mi celkem líbí, ale nepoužívám ji.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tutoriál je super, trošku viac rozmazať a si profík ! :D
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
  3. Tomu říkám pokrok, zatím nejlepší tutoriál :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No koukám, že ti to líčení podle tutoriálu jde super, dnes hezčí tvoje provedení než na tutoriálu. I když jsem pár vteřin koukala na ten půlměsíc a zkoumala, jestli oni nemají levé oko a ty pravé, ale nakonec jsem vysvětlení našla v textu. A klasicky jsem se od srdce s radostí zasmála. Jsem ráda, že jsem díky této akci tvůj blog objevila. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To líčení se Ti opravdu moc povedlo! Jsou vidět velké pokroky :o) jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥