Drogérkové pleťové masky za pár kaček


Probírám se tak svým blogo foto archivem a co nevidím, maskové fotky, které o kterých jsem ještě nepsala! Dneska si proto něco řekneme o několika různých maskách na obličej z drogérek, které koupíte za pár kaček. Samozřejmě mě nenapadlo vyfotit masky nové, takže uvidíte vždycky jen půlku balíčku.

Najít dobrou masku na obličej není nic jednoduchého. Výběr je obrovský, ale ne vždy cenově přijatelný. Čas od času si do košíčku přihodím nějakou masku z drogérky za pár korunek, která sice není úplné terno, ale není špatná. Docela oblíbené mám masky od Balea, které kupodivu mé pleti vyhovují.

Ony jsou tyhle Balea masky docela legrační záležitost, mám je asi spíš tak ze zvyku. A hlavně proto, že mě to donutí si jít opravdu na chvíli odpočinout, nejlépe s knížkou a nějakou tou meditací u toho, protože trvá docela dlouho, než se maska vsákne. Jedno balení mi vydrží na 4 použití, jsou tam dva oddělitelné polštářky s maskou, ale jeden je na mě docela hodně, stačilo by mi to tak na půlku těla. Sice mám vícero druhů těchto masek, ale víceméně jsou všechny účinky a vlastnosti stejné, proto můžete brát jednu informaci jako platnou i na další masku.


Tak tedy, maska číšlo jedna je Balea pleťová maska Happy Day, neboli Chvíle štěstí. Maska je určena pro normální pleť. Konzistence je hutnější krémová. Jak jsem říkala, jeden ten polštářek obsahuje docela hodně masky, proto mi vystačí na dvě až tři použití. Asi mám malý obličej či co. Maska voní trošku po sladkém grepu, moc citrusů v ní necítím, spíš takovou sladkou grepovou limonádičku. 

Maska se na nese na pleť (nanáším ji večer před spaním a nechávám docela dlouho vstřebat), zbytky se pak odstraní dle návodu. Musím říct, že mi chvilku trvalo si na tyhle masky zvyknout, protože na pleti zanechávají dost hmatatelný film a pokud neodstraníte dobře, pak budete mít nakrémovaný i polštář. Takže, masku si dávám večer, potom odstraním podle nálady (někdy pořádně, někdy nechám film trochu výraznější) a jdu spát. Samozřejmě jsem maximální pako, takže si u toho často nechtěně okrémuji i vlasy, takže doporučuji nanášet masku den před mytím vlasů. 

Proč se k těmhle maskám vracím, i když jsou spíš takový průměr? Většinou se ráno už těším na krém, ale po této masce tu potřebu ani necítím, film se vstřebává celou noc a ráno je pleť opravdu hydratovaná.


Moje nejoblíbenější Balea maska na obličej je jednoznačně medová, tedy Balea regenerační pleťová maska s mlékem a medem. Mám ráda medík a tato medová maska je moc příjemná. Voní přesně jako mlíčko s medem. Když po nanesení masky zavřu oči (ale i s otevřenými to voní), tak vždycky nasávám tu vůni a představuju si samu sebe někde na rozkvetlé louce, kde nejsou žádná klíšťata, komáři, pavouci ani nic podobného, jen motýli a berušky. Super je, že po odstranění zbytků masky mi pořád voní obličej po medu. 


Kromě výživných a regeneračních masek má Balea taky masku slupovací, tu jsem ale viděla vždycky jen jednoho druhu, tak nevím, jestli náhodou už nezačali dělat víc. Čas od času si ji taky pořídím, ale není to takový favorit jako třeba předchozí medová. Co mi na této slupovací masce vadí je především doba zasychání. Už jsem říkala, že porce jsou na mě moc velké, tuhle masku ale musím vypotřebovat celou najednou, protože jinak by do příště zaschla. A než uschne tak, abych ji mohla sloupnout, tak to trvá minimálně půl hodiny, někdy i mnohem déle. Hlavně na tvářích mi špatně schne, často se u toho ovívám vějířem a myslím si, že tím ten proces urychlím. Po sloupnutí masky nemám vysušenou pleť, ale taky nemám pocit, že bych ji měla nějak speciálně vyčištěnou. Není to špatná maska, ale jsou i lepší. Co je ale fajn je, že tolik nestahuje, jako jiné.


Jsem sice tým DMko, ale abych nekřivdila jiným drogérkám, někdy vyzkouším i jiné podobné produkty jiných značek. Takto jsem v drogérii Rossmann narazila na Detox Maske Rival de Loop a říkala jsem si "aha, detox, no to přesně potřebuju!" Maska voní tak nějak jemně, krémově, nic, co bych si pamatovala. Po nanesení mě trochu štípe a pálí, po chvilce to přestane, ale i tak už si ji znovu nepořídím, protože žádné štípání a pálení nechci. Docela mě to vyděsilo a hned jsem část masky setřela, abych viděla, jestli se mi nedělá vyrážka, nebo jestli mi nerudne obličej. Napodruhé štípání nepřestalo, takže jsem masku sundala ani ne po pár minutách.

Maska je něco méně hutná, než ta od Balea. Po setření zbytků masky nezůstává žádný nepříjemný film, pleť je jemná a hydratovaná. Ráno je poznat, že pleť celou noc vstřebávala živiny, a když si po ránu umývám obličej vodou, je poznat, že je na pleti maska. Kdyby nebylo toho štípání a pálení, tak tuhle masku miluju, protože je o něco krémovější a příjemnější, než ta Baleácká, která zanechává opravdu výrazný film. Jenomže protože jsem na ní zřejmě alergická, tak už se s ní nikdy neuvidím.


Znáte některé z těchto masek?
Používáte drogérkové masky, nebo máte raději ty kvalitnější?


Komentáře

  1. Masky znám, ale nezkoušela jsem je :). Za to už jsem nějaké koupila druhým jako dárek. Já mám zrovna platýnkovou masku od Nivei, která má takovou tyrkysovou barvu, pak masku od Avene a 2 masky z Avonu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niveu na pleť moc nemůžu, ale po jejich maskách jsem taky koukala. Tyhle drogérkové jsem používala hlavně dřív, teď mám radši trochu lepší péči. Děkuju za tipy :)

      Vymazat
  2. Masky z drogérie moc nepoužívám.. Mám velmi ráda masky od Avonu :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avon zas moc nejedu já, jen když se ke mě dostane jako dárek :)

      Vymazat
  3. Masky od Baley se mi hodně líbí a ráda si vždy nějakou pořídím :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Masky znám, ale nemám je moc ráda. měla jsem nějakou jahodovou, ale pálila mě po nich pleŤ.. :( Miluji masky Freeman :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já nejsem moc fanoušek jednorázových masek, i když teď jsem si nakoupila nějaké noční a plátýnkové masky Sephora. Mojí stálicí mezi maskama je slupovací maska Ryor, ta je bezva!

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednu slupovací mám teď od Avonu, která je vážně super, tak možná vyzkouším i tu Ryoráckou, až dojde. Děkuju za tip :)

      Vymazat
  6. Tyto masky jsem ještě neměla. Medová by nebyla nic pro mě, protože med nemám ráda a ta slupovací? Pamatuji kdysi dávno, kdy jsem teprve začala kosmetiku objevovat, že jsem si koupila nějakou slupovací masku z Oriflamu a asi třičtvrtě hodiny mi trvalo, než jsem si masku z obličeje sloupla, protože to vůbec nešlo. A tehdy mě nenapadlo si to prostě smýt. :-D A od té doby jsem nikdy žádnou slupovací masku neměla a vyhýbám se jim. :-)))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudinko :D To musel být traumatizující zážitek :D

      Vymazat
    2. To teda byl. Od té doby se slupovacím maskám vyhýbám velkým obloukem. :-D

      Vymazat
    3. Doufám, že o tom sepíšeš článek! :D

      Vymazat
  7. tieto som ešte neskúšala, ale tá medová vyzerá dobre :)

    OdpovědětVymazat
  8. ešte som nevyskúšala ani jednu, no zaujala ma medová, ale aj tá posledná, ktorú však u nás nemáme, keďže nemáme Rossmana :/ Inak mám rada tiež masky z Avonu, ako píšu dievčatá a tiež peeling zo šedej rady Clearskin od Avonu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Medová je vážně pohlazení na dušičku, moc hezky voní. Ta poslední mi nevyhovuje, tak nevím, jestli bych doporučila.

      Vymazat
  9. Zaujala ma tá detoxová, to by som vyskúšala :) ja som mala podobnú "štípaciu" reakciu na masku z H&M s goji. Tie ostatné som používala rada, táto zrovna nesadla...
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. H&M masky jsem nezkoušela, asi bych se jich trochu bála. Člověk nikdy nevím, co mu sedne a co ne :)

      Vymazat
  10. V posledním půl roce masky střídám a zkouším. Baleácké nejsou vůbec špatné. Ale teď mám od Avonu s minerály z Mrtvého moře a ta je super a super. Mimochodem, to s těmi vlasy mám stejné :-) Zvu tě ke mně www.siraelxy.blogspot.cz Tvůj blog je mi blízký, takže odebírám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta zní zajímavě, taky teď zkouším kosmetiku s minerály z mrtvého moře a dělá úplné zázraky, možná vyzkouším. Děkuji za tip i za odebírání :)

      Vymazat
  11. To je určitě cenově výhodnější, kupovat Avon, já s ním tolik zkušeností nemám.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥