Vzorečkování: L'Occitane a Yves Rocher

Dneska se spolu podíváme na dva vzorečky, které jsem s radostí vypotřebovala a které mi nedají spát, protože jsem s nimi byla opravdu překvapivě spokojená. Znáte to - člověk si jde koupit nějakou krásu zaslouženou (protože život je dřina), do taštičky mu přihodí nějaký ten vzoreček, nad kterým se nervózně pousmějete a v duchu si řeknete, že ho nikdy nevyzkoušíte, protože už přeci znáte své oblíbené produkty. Vzoreček přihodíte do krabičky k těm ostatním s tím, že je pak kdyžtak dáte do soutěže. Jenže soutěží děláte fakt málo a vzorečků je fakt hodně. Ze zvědavosti pak do krabičky sáhnete a řeknete si, že by to třeba nemuselo být tak hrozné...

Bez bolestí přiznávám, že jsem YR začala více zkoumat až díky blogům. A s naprostým nadšením! Zamilovala jsem se skoro do všech jejich produktů (kromě nepěnivého šamponu). Mám vždycky trochu obavy zkoušet něco nového na pleť, protože jsem už zažila všechno možné od jemného pálení, přes červenou tvář po vyrážku. Bojím se i vzorečků, ale není přeci nic lepšího, než si právě vzít nějaký ten malý vzoreček a vyzkoušet, jestli ho má pleť snese! A tak se mi pod packy dostalo denní a noční Sérum Végétal od Yves Rocher.


Denní a noční krém Sérum Végétal je péčí určenou pro zralejší pleť a proti vráskám. Jinými slovy ještě není úplně zcela pro mě, protože mám pořád svůj babyface a stále si po mě žádají občanku, když si chci někde koupit nějaký alkohol. Mám asi dvě vrásky (od smíchu), tak jsem si řekla "nu co, zkusíme, co to s nimi udělá". A řeknu vám, už abych byla stará! :D

Yves Rocher Sérum Végétal denní krém voní jako sladké kytičky. Je jemný, příjemný, mě osobně se vůně moc líbí. Na pleti udělá film, rychle se vsakuje, film pokožku celý den chrání, což je ohromně příjemné. Příjemný je vůbec slovo, který s těmito dvěma produkty nejčastěji skloňuji. U některých denních krémů se mi stává, že musím krém během dne nanášet vícekrát, protože mám pocit suchého čumáčku. Tenhle krém drží jak přibitý. 


Noční krém Yves Rocher Sérum Végétal je o něco hutnější, zase se krásně vstřebává a nechává film. Bohužel jsem měla jenom vzorečky, takže vlastně nedokážu říct, jestli krém účinkuje, ale i ze vzorečků je patrné, že je skvělý. A příjemný! :D

Vzoreček numero dos dnešního článku je BB Cream od L'Occitane - Creme De Beaute Sublime "Aux Extraits D'Angelique Et D'Iris Bio" neboli BB krém s extrakty z BIO Anděliky a kosatce (asi?). Tenhle vzoreček jsem dostala už hrozně dávno a ať hledám, jak hledám, prostě ho nemůžu na českých L'Occitane stránkách najít. A jsem z toho dost zoufalá, protože to byl patrně ten NEJLEPŠÍ BB krém jaký jsem kdy v životě zkoušela!!!


Proč kolem jednoho vzorečku dělám takové haló? On je totiž núplně jiný, než všechny ostatní, které jsem kdy zkoušela. Creme De Beaute Sublime od L'Occitane obsahuje jemný olejíček, díky kterému BB krém nádherně voní! Díky olejíčku se hezky vstřebal do pleti a přišlo mi, že dokonce i krásně hydratuje! Vydržel mi asi na tři použití a byla jsem nadšená, protože kromě té omamné kytičkové vůně měl i další skvělou vlastnost - neskutečné krytí! BB krémy, se kterými jsem se doposud setkala, byly spíš takové jako aby se neřeklo. Na krytí pupínků jsem používala vždycky makeup, nebo takové ty tyčinky a korektory (po hodování s čokoládou pak všechno najednou). Jenomže tenhle mrška vzoreček stačil bohatě na všechny nedokonalosti sám. A ta vůně!


Pleť nezanechával ani trochu mastnou a já si teď sypu popel na hlavu, že jsem ho nevyzkoušela dřív, protože toho budu asi dost litovat. Ale třeba by mě plná verze nakonec něčím zklamala, kdo ví.

Originální plná verze produktu by měla (dle mého gůglování) vypadat takhle. Patrně jsem promeškala prodejní dobu. Pokud ho ještě v obchodech uvidíte, dejte mi vědět a já se tam hned vypravím :D

Zdroj

Znáte některý ze vzorečků?
Máte rádi vzorečky? Zkoušíte je, nebo je dáváte dál do davu?


Komentáře

  1. Taky mám někde vzoreček od YR :-) musím ho najít. Že Ĺocitane děká i BBíčka vůbec nevím.

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jeden ze vzorečků neznám, ale ten BB Cream vypadá hodně dobře! Škoda, že ho už pravděpodobně neprodávají. :O
    Já mám vzorečků docela hodně, ale upřímně řečeno je moc nevyužívám. Pokaždé, když nějaký dostanu, strčím ho do šuplíku k ostatním a tím to končí. :D Možná bych to měla změnit, abych potom nedopadla podobně jako ty, pokud bych se případně začala používat. :D
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, taky většinu vzorečků šupnu do krabice a nevšímám si jich, ale když se pak blíží doba spotřeby, tak je vytáhnu a vyzkouším :D To BBčko jsem fakt promeškala, budu se muset jít zeptat na prodejnu, jestli náhodou nemají nějaké doprodeje.

      Vymazat
  3. Mě zkoušení vzorečků moc nebaví, ale přiznávám, že se tak dá objevit spousta skvělé kosmetiky, která by mě velmi mile překvapila. Nejvíce mě zaujal ten BB krém. Od Locitaine jsem ještě nic neměla a dle tvého popisu vypadá skvěle. Asi ho taky pohledám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. L'Occitane mám hrozně ráda, mají překrásné krabičky, do kterých balí produkty. Trošku dražší, ale stojí mi to za to :) A ty parfémy!!!

      Vymazat
  4. Tak doma mám taky několik vzorečků YR, tak je najdu a určo vyzkouším po této recenzi!
    Zvu tě na můj blog Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥