Lush: Soft Coeur (The Honeymooner)


Stala se příšerná věc. Moje pitomost dosáhla maximální úrovně a já vyfotila v záplavě Lush produktů, koupených na Oxford Street, jen jednu jedinou fotku jejich masážítka Soft Coeur. Nu, co se dá dělat, budeme si muset vystačit s málem. O to víc si ale můžeme vyprávět, juch! A začnu rovnou historkou z nakupování. Lush produkty vlastně vůbec neznám a na eshopu mají třetinu toho, co v kamenných obchodem. A co teprve největší Lush Oxford Street! Tam je toho tolik, až oči přecházejí. Přecházely i ty moje a já chodila od jednoho Lush asistenta k druhému, aby mi poradili, co je nejlepší. Má to tři patra a v dolním je dokonce vlastní SPA. Šla jsem se tam na to oddechové místo podívat a na schodech mě zastavil další Lush asistent s tím, jestli nechci masáž rukou. A to si pište, že jsem teda chtěla!

Usedla jsem na židličku a začala očuchávat olejová masážítka. Na každou tlapku jsem vybrala jiné a klučina se dal do masírování. Povídali jsme si a byl to nebeský zážitek, to vám musím říct. Masážovací pán mi prozradil a ukázal skvělý trik. Na namaštěné ručičky nasypal pudr a voilá, mastnota byla pryč! Často si ruce olejuji, ale pak na nic nemůžu sáhnout, protože je mám mastné. Zapudrovat je mě nikdy nenapadlo, takže jsem hned o chlup moudřejší. Rovnou jsem si pak vybrala i tohle srdíčkové masážítko Soft Coeur, které voní jako bílá čokoláda. 

Lush to s vůněmi opravdu umí. Kdo by se taky nechtěl masážovat a olejovat bílou čokoládou? Masážítko je úžasné v tom, že v chladu je v pevném skupenství. Při kontaktu s teplotou těla se postupně rozpouští (ale ne celé) a uvolňuje oleje, kterými se můžete namazat od hlavy až k patě. A ta vůně, která provoní celý byt i celou vaši pokožku? Slintám blahem ještě teď! 

Většina Soft Coeur je "bílá čokoláda" (tedy ne přesně, ale tak říkám té bílé části. Na složení se mrkněte TADY), menší část, z většiny ukrytá uvnitř, je "tmavá čokoláda" (prase Primadonna si lízlo a fakt to chutnalo po čokoládě). Bílá čokoláda je jemná, olejová, krásně se rozpouští a ještě lépe vpíjí do pokožky. Ale zato ta tmavá část, to je naprosté peklo. Stane se z ní měkká žvýkačka, která ušpiní všechno, na co sáhne. Moc nechápu, jak to má fungovat dohromady, protože na kůži nechává hnědé šmouhy, které se drolí, pokud je jí víc. Soft Coeur bezmezně miluju, ale ta tmavá část mě vytáčí, protože je tam skoro zbytečně a je jen na obtíž. Snažila jsem se ji zužitkovat tím, že jsem si ji večer napatlala na nožičky, na noc dala ponožky a ráno měla sice nohy vonící po čokoládě, ale musela jsem tu hnědou špínu umýt. 

Hledáte-li úžasně voňavé masážítko, při jehož používání budete hýkat blahem, jděte do něj. Pozor jen na tu tmavou část, která špiní. Mě pevná olejová masážítka ohromně zaujala a rozhodně hodlám vyzkoušet všechna, na která se mi povede narazit.

Chodíte na masáže?




Komentáře

  1. Jednou jsem dostala poukaz na masáž od přítele a ta byla teda úžasná. Byla relaxační s olejem a lávovými kameny. A pak jsem si jednou já sama zaplatila medovou masáž, která je detoxikační a ta spíš teda bolela. Protože jak zaschne ten med na zádech a tak se ty ruce přilepí k zádům a ona jakoby tak odtrhává, takže to je spíš bolest než příjemná záležitost :D. Jako vydržela jsem to, ale už bych na to nešla. A jinak masáže miluju a často právě řeknu příteli :D

    OdpovědětVymazat
  2. Lush je pro mě velká neznámá, naštěstí mám prodejnu hoooodně daleko :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá jak nějaký cukroví :) Já na masáže nechodím, ale vzhledem ke stavu mých zad bych asi měla :D

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Opět úžasně napsaný článek! Do Lush Oxford Street bych se tak moc ráda podívala! Já zatím nebyla v žádném Lush obchůdku, protože to mám daleko. :/ A na masáže nechodím, protože mi strašně vadí, když na mě někdo cizí sahá. Dovolím na sebe sáhnout pouze od lidí, které hodně dobře znám, a i to je mi někdy nepříjemné. Takže masáž jedině od přítele. :D :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, všechno to vypadá moc pěkně, já nikdy nic od Lush neměla, ale asi bych to mohla napravit. :)
    Pinki Claire
    Zvu tě na svou giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to nádherně a na masáži jsem nikdy nebyla, protože je mám spojené s tím, že je člověk z toho pak ještě více zničený. Teda aspoň moje maminka, když vždycky přišla z masáže zad. Ale tohle asi bude o něčem jiném. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥