Sportique: Arganový roll-on


Poslední krasavec z testovacího balíčku od Sportique a zároveň jeden z nejpraktičtějších produktů, jaké jsem kdy měla tu čest vyzkoušet, je Arganový olej - roll-on. Znovu a opět je vidět, že tým tvůrců české přírodní kosmetické značky Sportique o svých produktech a baleních přemýšlí. Miluju olejíčky všeho druhu a když vidím nějaký krásný, hned musí být můj. S olejíčky na pleť mám taky své zkušenosti a přinejlepším měly olejíčky takové to klasické kapátko, které je super, ale při své neohrabanosti pravidelně převracím otevřenou lahvičku a cenný olej vylévám. Olej s roll-on dávkovačem je tak skvělý nápad, že by za něj měla být udílena nějaká krásná cena. 


Ve skleněné tubičce o objemu 15 ml najdete čistý přírodní arganový olej. Nic víc, jen tento vzácný olej, který je nadupaný vitamíny a je skvělý na péči o každý koutek vašeho těla. Forma roll-on od Sportique je určená k péči o obličej. Přeci jen, než byste si s roll-onem naolejovali celé tělo, uběhne týden. Pokud hledáte arganový olejíček na tělo, vaše touhy budiž vyslyšeny v nabídce Sportique arganová péče.


Arganový olej regeneruje, hydratuje, zvláčňuje a vyživuje. Funguje prý prokazatelně i na strie, stárnoucí a namáhanou pokožku, na pokožku citlivou a pomáhá na poškozené nehty a popraskanou kůži. Prostě malý zázrak. V popisku na stránkách Sportique Arganový olej roll-on se dočtete i o zázračných účincích na vlasech. Přiznám se, že jsem roll-on zkoušela jen na obličej, na vláscích jsem testovala arganové máslo od stejného výrobce. 

Olej je olej (absolutní pravda), proto čekejte mastné mazání. Díky tomu geniálnímu roll-onu můžete regulovat množství s prstem v nose. Množství, které se při ježdění kuličkou po obličeji nanese, je úplně přiměřené olejovací potřebě. S kapátkem se mi často stává, že nanesu oleje moc a než stačím rozetřít, už mi stéká na pyžamko (pleť olejuji zásadně jen na noc). Roll-on nanáší jemně, rovnoměrně a ne přehnaně. Když chci trochu víc mastnoty a výživy, tak nanáším prostě o trošku víc, když chci méně, tak míň. Zprvu mi přišel olej v roll-onu jako podivná kombinace, ale teď si ho nemůžu vynachválit. 

Olejíček nemá žádnou výraznou vůni, což mě docela překvapilo (vždycky mě udiví, když něco nevoní). Poměrně rychle se vstřebává, za což taky tleskám. Když si ho dáte jen maličko, nemusíte se mastných obtisků na polštáři vůbec bát. Je příjemný a nebojím se ho nanést čas od času i kolem očí, když mám pocit, že bych i jim měla dopřát trochu té mastnoty. 


A teď ty skvělé účinky. Pleť nezatěžuje a ani póry neucpává. Pěkně vyživuje a hydratuje, pleť je po něm hebká a rozjasněná, po ránu mi vždycky přijde taková "čistá", odpočatá. Arganový olej od Sportique je jednoznačně jeden z mých nejoblíbenějších v péči o pleť. Kdo je stejný olejíčkovací fanatik jako já, ten bude nadšený.



Komentáře

  1. JOjo oleje mám moc ráda a na jejich stránkách mě zaujala ta sada roll-onu a arganového másla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oleje jsou skvělé a Sportique má ty obaly dost vychytané co se týče praktičnosti :). Já bych toto roll-onové balení neupotřebila, já už mám přesné množství oleje v oku a navíc používám hlavně kokosový olej a ten si nabírám normálně z kelímku a tak mi to pasuje nejvíc, ale určitě je toto balení velice praktické pro někoho, kdo si olejíčku dává míň a třeba i na cesty :). To já teď moc nevím jak vyřešit s tím kokosákem, za necelé dva týdny jedeme do Rakouska a já netuším, jak mám ten kokosák převézt. Jenže bez něj se neobejdu, protože ho mám i místo opalováku a my tam budeme chodit po horách, kde to slunce fakt pere. Musím doufat, že to ten skleněný kelímek nějak přežije.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosák místo opalováku je dobrý nápad! Funguje? Já si ho na cesty vždycky odeberu z velké sklenice do menší a tu pak převážím. Určitě to nějak vykoumáš :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥