Přírodní makeup Couleur Caramel


Zrovna jsem strávila deset minut absolutním panikařením. Otevřela jsem si po večeru blog a že si tedy předpřipravím nějaké příspěvky. Fotky upravuji v posledních dnech zásadně při sledování Cimrmanů (kdo ještě neví - na jejich YT kanále jsou celé hry!). Fotky si pak rozdělím hezky do příspěvků, abych mohla jen jednoduše v příhodných chvílích vepsat pár slovíček a hotovo. Efektivita práce milion. Otevřu si tedy předpřipravený článek o makeupu Couleur Caramel a v tu chvíli mě zaplaví panika. Vůbec totiž z fotek nepoznám, co mám za odstín! Řešeních se nabízelo několik. Probíhaly v tomto postupu:
1. Panikařit se slovy "já nevím, já vůbec nevím!"
2. Zkusit to natipovat podle obrázku. Okamžitě to vzdát.
3. Prohlédnout si ještě jednou všechny fotky a zjistit, že jsem pravděpodobně slepá a prostě to nevidím.
4. Projít emaily s paní Míšou z eshopu Krásná každý den, která mi makeup poslala k vyzkoušení, a dopátrat se k odstínu 02 Natural Beige. A můžem začít.


Dlouho jsem po nějakém přírodním makeupu toužila. Jaký asi může být? Poznám rozdíl? Nestane se mi nějaká "nehoda" během dne? Jsem ráda, že mi jako první do ruky padnul zrovna Couleur Caramel. Zatím jsem toho od této mladé francouzské značky přírodní kosmetiky nezkoušela moc, jen řasenku, ze které jsem byla nadšená. V rozbalovacím videu balíčku z eshopu Krásná každý den jste mohli vidět, že mi toho tentokrát přišlo od Couleur Caramel spousta. Můžu tedy o sobě začít říkat, že jsem pidi znalec CC kosmetiky.


Tak co, že bychom se konečně vrhli na tu recenzi? A hned bych chtěla začít jednou negativní věcí, ať končíme hezky pozitivně. Tou negatiní věcí je vůně. Je taková podivná, silná a neznámá. Nejvíc mi připomíná mrkev. Makeup obsahuje vodu z damašské růže, která by mohla mít za následek takovouhle vůni (v kombinaci s mrkví). Makeup obsahuje také meruňkový a avokádový olej nebo kakaové máslo. Mrkev jsem ze složení nevyčetla, ale cítím ji tam. Vůně mi moc příjemná není, to přiznám. Naštěstí je to jen krátkodobá událost, po nanesení na pleť vůně zmizí. Zatím jsem si ale nezvykla a vždycky mě to překvapí.  


U mrkvičky ještě chvilku zůstaneme, protože to byla vlastně i má první asociace, když jsem tubičku otevřela a produkt si dala na ruku, abych vám mohla vyfotit odstín (viz fotky dóle). Vyděsila jsem se, protože mi přišlo, že vidím oranžově. Nejsem schopná určit odstín své pleti a obdivuji všechny, kteří vědí, že potřebují středně světlý produkt s nádechem do olivova. Myslím si o sobě, že nemám oranžový obličej (to jediné asi poznám, ale co já vím, třeba jsem barvoslepá), ale zároveň si myslím, že jsem blondýna, což vůbec pravda není (minimálně po té fyzické stránce, mentálně jsem blondýna dost). Fotky nejsou žádný zázrak, fotila jsem je při rozsvícených lapičkách večer, takže barvy budou dost klamat. Na první dobrou mi makeup přišel oranžový a já si říkala, co teda s ním asi tak budu dělat. 


Zrovna jsem si vzpomněla na slovní spojení "hermeneuticky uzavřeno" a vůbec nevím, co to znamená. Kdo ví - osvětlete mě, prosím! Takže, mám na ruce oranžový krémový "bobek" a nevím, co teď. I co, rozetřu ho do pokožky a uvidíme. Rozetřela jsem tedy (viz druhé foto dóle) a co se nestalo! Makeup se krásně vpil do pokožky a rozhodně není ani maličko oranžový. Zatímco jsem psala tuto větu jsem si s noutbukem chtěla přesednout a spadl mi na nos. To jen tak mimochodem. Že mám ale dneska zase povídavou! Makeup se tedy zázračně změní na pokožce v barvu pokožky (tato věta dává naprostý smysl) a nabízí se několik variant, proč tomu tak je: 1. Makeup vůbec není oranžový. 2. Makeup je oranžový a stejně taková je i moje pleť. 3. Magie. Osobně jsem pro variantu 3, protože přírodní kosmetika je rozhodně jedno velké kouzlo.


Makeup Couleur Caramel je hrozně příjemný. Není vůbec "invazivní" a netvoří na obličeji neprostupou fasádu. Naopak respektuje, že máte obličej a ten má nějakou přirozenou barvu. Makeupem se pleť sjednotí, vyhladí a na pohled jakoby získala sametový nádech. Líbí se mi, že vlastně není tak moc viditelný, ale vytváří přirozený vzhled. Nemám s ním žádný problém, pleť zůstane sjednocená po celý den až do večerního odlíčení. Stačí pod něj jen lehký krém, protože je makeup sám o sobě výživný a hydratuje (to asi těmi olejíčky). Přes něj si dávám většinou ještě pudr, protože už jsem taková, ale myslím, že přes zimu, kdy se tolik nelesknu, to ani nebude potřeba. 


Přemýšlím, jestli jsem o makeupu řekla všechno, co jsem říct chtěla. O mrkvičkové vůni jsem mluvila, o zázračném splynutí s pletí taky, o lehké textuře a super výdrži taky. Ještě jsem nezmínila krásnou papírovou krabičku, ve které je makeup zabalený a která mu dodává nádech absolutního luxusu. 


Tak. Myslím, že pro dnešek to máme sfouknuté. Co vy na to? Líbí se vám makeup? Máte doma nějaký produkt, který milujete, ale má nějakou vadu (třeba vůni)?



Komentáře

  1. Můžeš mi vysvětlit, proč ten tvůj blog čtu.. pak jen utrácím.. :-D :O :D Couleur Caramel produkty lákají sami o sobě, a ještě ty do toho.... Grrr lumpe :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hevi :D :D :D Taky mám tenhle problém, už mi ani stopky nefungují :D Promiň :P :D

      Vymazat
  2. Vypada to supr, me staci to slovo Caramel a uz bych to kupovala ha !

    LUCY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucy, naprostý souhlas, karamel tomu dodává velkou váhu :D

      Vymazat
  3. Ja sa hrozne bojím tých olejov, ktoré väčšina prírodných makeupov obsahuje. Ja, moja mastná pleť a oleje.... To nejak neznie na dobrú kombináciu. Hoci viem, že sa môžu používať, ale desia ma :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, to je těžké rozhodování, co říkáš. CC makeup není tolik mastný a hezky se vpíjí (oproti třeba pěnovému Alverde, které je fakt mastnota sama), tak myslím, že by ti neměl dělat problémy. Pokud bys o něm uvažovala, tak si být tebou zkusím poprosit o nějaký vzoreček.

      Vymazat
  4. Přírodní zázrak. :-) Nevím, zda by mi příjemně voněl, ale je fajn, že se barevně přizpůsobí pleti. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně moc příjemná není, to nepopírám. Překvapilo mě, že se dokázal s pletí sjednotit, měla jsem strach, že budu oranžová. Naštěstí je těch odstínů víc a vybere si každý :)

      Vymazat
  5. Tak si sa rozbásnila, až som sa v tej recenzii stratila :-). Predpokladam, ze krytie bude asi slabsie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžký úděl básníkův :D Krycí bych mu moc neříkala, spíš sjednocující. Záleží na tom, co chceš zakrýt a jak moc - na mé pleti působí přirozeně a sjednotí jí, na krytí používám korektor.

      Vymazat
  6. Naozaj vyzerá dosť oranžovo, aj keď potom sa to ako tak vpil, neviem či na mojej bledo-bledej pleti by to bolo rovnaké. No nič, ešte o ňom porozmýšľam, nieje najlacnejší.

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na bledší pleť určitě jiný odstín, tenhle je prapodivně oranžový a asi by ti neseděl :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥