Princeznou hned aneb Toaletní stolek

Když jsem byla malá, chtěla jsem být princezna. Víte, co mají všechny princezny společného? Překrásné komnaty, ve kterých mají postel s baldachýnem a nebesy (což je možná to stejné, ale nemohla jsem se rozhodnout, které slovo se mi líbí víc :D) a krásný toaletní stolek s velkým zrcadlem, před kterým sedí, češou se a ptají se, kdo je ze všech nejkrásnější. Kdo tvrdí, že nikdy nechtěl být princezna a čas od času nemyslí na toaletní stoleček, tomu nevěřím ani za mák! Na výletech na hrady a zámky jsem se taky vždycky těšila na všechen ten historický nábytek, až si budu moct představovat, jestli byly tamní dámy parádivky, nebo ne. Už přesně nevím, kde to bylo, ale jednou nám na takové exkurzi průvodce povídal, že podívat se do jednoho ze zrcadel, které tam měli, způsobovalo nějaké neštěstí nebo prokletí či tak nějak. Když jsme pak procházeli kolem, pevně jsem zavřela oči, abych se náhodou nepodívala ani omylem. Co na tom bylo pravdy, to netuším. Každopádně se od té doby raději nedívám na exkurzích do zrcadel :D

Zdroj - Stolek Marie Antoinette
Dnes už tuším, že stát se princeznou se mi asi hned tak nepovede. Po posteli s nebesy už taky netoužím. Jednak mi přijde docela nepraktická (kdo má ty baldachýny furt sundavat a prát, že?) a druhak mě začala časem děsit. Co když se bude někdo schovávat za závěsem? Co když tam vleze pavouk? Co když se v noci zamotám? Zbývá mi tedy už jen to poslední přání. Prohlížím si proto po večerech toaletní stolky, představuji si, jak bych si užívala svou denní kosmetickou rutinu, a vybírám si, který si jednou pořídím. 

Nejvíc mi dává zabrat přemýšlení nad barvami. Bílý? Bílá je totiž jasná princeznovská. Jenže k tomu by měl být sladěný nejlépe celý pokoj, aby to nebylo jako pěst na oko. Malý? Nebo radši větší? Můj stolek by určitě musel být větší, abych tam nacpala co nejvíce kosmetiky. Teď nemám v bytě prostor ani na krabici navíc. Umístění? Nejlépe u okna. V koupelničce žádné okno nemám a občas se v tom umělém osvětlení tak napudruju, až vypadám, že byl můj obličej sám někde u moře na dovolené. A co židlička? K hezkému toaletnímu stolku musí být hezká štokrlička! Takže až si budu jednou svůj vysněný toaletní stolek pořizovat, rozhodně to bude muset být set, aby se k sobě stůl i židlička hodily. 
Zdroj - Stolek Madame Clotilde
V mezičase, než se mi jednou povede se přestěhovat do většího bydlení, kde budu mít na svůj vysněný toaletní stolek dostatek prostoru, můžu po tomto roztomilém kousku nábytku pokukovat a tříbit si svůj styl. Toaletní stolek mi přijde taky jako hezký dárek (tím myslím samozřejmě pro mě), takže až přijde čas, budu nenápadně naznačovat. Co vy a toaletní stolky? Líbí se vám? Nebo vám přijdou moc princeznovské?



Komentáře

  1. Jako malá jsem o takovém stolku snila :-) a i teď když jsem velká, tak o něm zatím jen sním :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Toaletní stolky se mi líbí moc a tyto na fotkách jsou nádherné. I já bych nějaký chtěla, no chtěla bych spíš prostě celý místo s kosmetikou jen pro sebe, koutek, kout :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥