Barva na vlasy ve spreji od L'Oréal


"Potřebuju dobarvit odrosty. A hned." povzdechla si kolegyně jednou takhle v práci. Měly jsme před sebou důležitou schůzku a svou touhou být nejkrásnější ze všech nás sužovala už od rána. Vzpomněla jsem si, že jsem den předtím viděla někde barvu na vlasy ve spreji. "Co kdybychom to vyzkoušely?" navrhla jsem jí. Vtrhly jsem o polední pauze do DMka, popadly tmavě hnědou a pádily zpátky do kanceláře.  Barva se jmenuje Magic Retouch a má ji na svědomí L'Oréal


Nejdřív jsme pečlivě studovaly etiketu. Zdálo se to hrozně jednoduché. Protřepat. Ze vzdálenosti 10 cm nasprejovat malé množství. Nechat minutu zaschnout. Zázrak hotov. "Tak co? Jdem na to?" zeptala jsem se odvážně. Pro jistotu jsem přes kolegyni přehodila ručník, kdyby měl sprej náhodou moc velký rozptyl. Pumpička je ale na konci zakončená úzkou tribičkou, takže míří přesně tam, kam chcete. V našem případě to bylo na odrosty. 


Na aplikaci nebylo nic složitého. Z 10 cm jsem nastříkala barvu na odrosty. Dokonce jsem ani nemusela použít rukavice (které jsem s sebou stejně neměla, jinak bych si je pro jistotu vzala). 

Před aplikací
Barvu jsme trefily skvěle a během pár minut bylo hotovo. Nahoře na fotce stav "před akcí", dole pak už s obarvenými odrosty.


Změna není na první pohled tak markantní, jak by se mohlo čekat. Odrosty ale zmizely a vlasy vypadaly velmi přirozeně. Barvě ve spreji bych ale vytkla to, že barví nejen vlasy. Když si do vlasů sáhnete, tak vám obarví prsty. I přesto, že uplynula nejen jedna minuta, ale půlden. Večer proto kolegyně vlasy ještě umyla a přebytečnou barvu smyla. Nasprejované odrosty jí vydržely docela dlouho, nějakých 10 dní. 

Po aplikaci s dobarvenými odrosty
K čemu je sprej dobrý? Jako taková záchytná varianta, pokud rychle potřebujete dobarvit odrosty a nestíháte zajít ke kadeřnici nebo se doma obarvit samotné. Za mě je to super produkt a věřím, že zachrání "kůži" kdejaké parádivé ženě, která chce vypadat dobře hned. Je to taková instantní pomoc ke kráse. 

Barvu jsme kupovaly v DMku, seženete jí ale i jinde. Pokud chcete vědět, kde se L'Oréal Magic Retouch prodává nejlevněji, mrkněte na Srovname.cz.

Jak se vám barva ve spreji líbí? Použili byste jí?





Komentáře