Suchý šampon od Alverde


Najít dokonalý suchý šampon, který by vlasy odmastil a přivedl zpět k životu, je psychicky náročný proces. Svěřujete totiž svou ranní hlavu kouzlu schovanému v lahvičce a doufáte, že se vám ráno povedou zamaskovat stopy neumytého hára. Používám teď dva suché šampony - jeden jsem si vyrobila sama z kakaa a bílého jílu, druhý koupila v DMku od Alverde. Počkat, vlastně mám teď tři! Třetí jsem dostala na snídani s Procter & Gamble a je od Aussie.

Alverďácké produkty mají v mé kosmetické rutině velké zastoupení. Používám je doslova od hlavy až k patě, takže když jsem viděla, že mají na kontě i suchý šampon, musela jsem si ho vzít. A rozhodla jsem se, že ho budu používat, co to stojí. I kdyby to byl nejhorší produkt na světě. A že to někdy není úplně jednoduché...


Doufám, že přes zimu oceňujete mé umělecké tmavé noční fotografie! Říkám tomu ochrana proti kopírování a krádežím. Kdo by kradl ošklivé fotky? :D Alverde suchý šampon je takový maličký skřítek v bílé plastové lahvičce, který vypadá hrozně obyčejně. Má šroubovací víčko a sypátko. Sypací suché šampony mi ze záhadného důvodu vyhovují mnohem víc, než ty ve spreji. Nevím přesně proč. Možná proto, že u těch ve spreji mám pocit, že je nemám dostatečně pod kontrolou? Nebo to je možná proto, že už jsem si odvykla na všechny chemické vůně, takže když jsem se poprvé nasprejovala tím od Aussie, měla jsem pocit, jako bych se mi doma objevila celá parfumérka.


Suchý šampon má takovou jemnou pudrovou vůni, žádná zvěrstva. Je překvapivě bílý. V tom tkví jeden z největších nevyřešených problémů vlasových dějin - BÍLÉ suché šampony! Tuším, že Batiste už má nějakou řadu pro brunetky, ale nezkoušela jsem, takže nevím, jestli ten bílý prášek obarvili. A přitom stačí přihodit kakao a voilá, místo bílých fleků jsou na hlavě hnědé.


Suchý šampon používám několika způsoby. Někdy si naklepu množství, které potřebuju, do dlaní, následně vmasíruju do vlasů. Někdy klepu z lahvičky přímo na šošolku. U prvního způsobu se lépe koriguje rozmístění množství a předcházení bílým flíčkům. Často dávám suchý šampon na noc, protože se v noci dostatečně povrtím, aby mi bílé šmouhy do rána zmizely a rozprostřely se. A poslední způsob použití asi známe všechny - v naprosté panice ráno tři minuty před odchodem do práce. V lednu jsem už na svou ranní líčící rutinu rezignovala a protože máme v kanceláři koupelnu se sprchovým koutem, hlavu jsem si prostě umyla až ráno tam :D Ó a pozor, test čtenosti! Jakou nejbláznivější věc jste udělali v práci?


Účinek? Vlasy zhrubnou. Jsou hrozně hrubé a na omak až nepříjemné. Jakoby zafixované do jednoho účesu, který ale drží jak přibitý. Úplně změní svou přirozenou strukturu a stane se z nich takový hrubý nepoddajný provázek. Účes jsem zmiňovala proto, že tenhle šampon fixuje lépe, jak kdejaký lak nebo tužidlo. Ale brrr, je to hrozně nepříjemný pocit, co s vlásky dělá. Fakt z nich vysaje veškerou mastnostu a zafixuje je v takovém podivném skupenství, dokud si je řádně neumyju šamponem. Na začátku jsem z toho byla ve velkém šoku. Tohle mám používat? Ale jako vždycky jsem si zvykla a dneska už to ani nevnímám. Po suchých šamponech mi vlasy hrubnou vždycky (kromě toho jílovo kakaového).


Suchý šampon od Alverde svou práci odvede, o tom žádná. Sice vypadá, že je prťavý, ale je to další z produktů hrnečku vař, takže po roce (?), co ho mám, pořád vesele sype a sype a sype. Ale jestli si ho znovu pořídím, až dosype? To nevím.



Komentáře

  1. No ak si nechces svoje zdravie vylepsovat vdychovanim mastenca, ktory je na prvom mieste v zlozeni, tak ho asi radsej nekupuj. Podla mna prave ten mastenec sposobuje, ze vlasy posobia hrubsie.

    OdpovědětVymazat
  2. A co Syoss suchý šampon je lepší nebo ne?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥