Saloos: Květinová voda Santalové dřevo


Absolutně, maximálně a obrovitánsky miluju květinové vody. Ale jako fakt bambilion moc. Takže vždycky, když si můžu vybrat něco na testování od české značky přírodní kosmetiky Saloos, poprosím je i o květinovou plěťovou vodu. Už jsem jásala z Rosaliny, která voní po růžičkách, a z levandulové, která mě přesvědčila o tom, že levandule do kosmetiky opravdu patří. Během zimy jsem měla chuť na nějaké kořeněnější a zemitější vůně, proto jsem si vybrala Santalové dřevo. Vybrala jsem si ho i proto, že jsem chtěla zjistit, co to je a jak voní. 


Santalové dřevo je exotické dřevíčko, které krásně voní a získává se ze santalovníku bílého. Dřevo obsahuje veliké množství vonných silic ve formě aromatického oleje, takže se perfektně hodí jako ingredience do kosmetiky. Roste tam, kde je teplo (takže Jižní Asie, Indonésie, západní Indie, ale taky Austrálie). Dlouhodobě se používá v léčitelství, protože má antiseptické účinky. 


Květinová voda Santalové dřevo od Saloos nemá zas až tak výraznou vůni. Nejvíc cítím něco sladkého, je to taková chuť, jako když se zakousnete do skořice, ale mnohem sladší a jemnější. To je na květinových vodách příjemné, nepřehlušují jinou kosmetiku, ale zároveň vás povzbudí a svou vůní osvěží. Když se vůně trochu rozline, mám pocit, jako bych čuchala ke kůře nějakého stromu (asi santalového, že?). Jemná příjemná vůně, vhodná k čuchání po celý rok. 

Vodička je zabalená stejně, jako její jiné varianty. Bytelná skleněná lahvička a rozprašovač, který ohromně usnadňuje aplikaci. Schválně, je tu někdo z vás, kdo květinovou vodu ještě nevyzkoušel? 

Na co je ta santalová voděnka dobrá? Na suchou a dehydrovanou pleť, které přináší okamžitou úlevu a osvěžení. Díky santalovému dřevu a jeho hojivým účinkům zmírňuje projevy problematické pleti. Osobně používám vodičku tolika způsoby, že ani nevím, jaký je můj nejoblíbenější. Míchám s ní masky na pleť v prášku, občas si jí stříknu do vlasů, buď abych dodala trochu vůně po mytí nebo abych s nimi naopak osvěžila suché vlasy a přinutila je udělat nějakou tu vlnku. Odličuju se s ní a používám jí i jako podklad pod olejíčky. 


Květinové vody na pleť jsou moje velká láska a Santalové dřevo to jen potvrzuje. Staly se mi neodmyslitelným společníkem pro kosmetický život a už si to bez nich neodkážu představit. 



Komentáře

  1. Jak to tak čtu, tak si asi budu muset nějakou květinovou vodu pořídit:D. Super recenze:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niky, jestli ještě žádnou květinovou vodičku nemáš, tak šup pro ní! :D Nevím, jak jsem bez nich mohla vůbec existovat :)

      Vymazat
  2. Santalové dřevo je moje oblíbená vůně, vonné tyčinky kupuju pouze tyhle :)

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je budu muset očuchat, protože vodička moc výrazně nevoní, takže jsem se vlastně vůni santalového dřeva nedozvěděla :D

      Vymazat
  3. Hlásím se do klubu vodokvětoholiků :-D Santalové dřevo jsem ale ještě nezkoušela! A přitom vypadá ohromně lákavě! Momentálně mám doma růžovku, lípu a kombinaci růže/vilín/citron (i když to je prý spíš čisticí tonikum).
    Po saloosáckých vodičkách ráda sahám, když je potkám někde v obchodě a uvědomím si, že jsem si k nákupu nepřihodila nic jen tak pro radost. Nestojí moc, člověk je vždycky "uživí" a vypotřebuje ke všemu možnému... Zkrátka bez vodiček si taky neumím představit péči :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooooo lípa a růovilíncintron! Děláš mi ohromné chutě :D Mi teď doma přistála další Saloosácká Neroli a nemůžu se nabažit té vůně, která je mnohem intenzivnější, než třeba u toho santalového dřeva. No ACH máme se na tom světě ale krásně :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥