Výlet do drogérky aneb čím jsem si udělala radost

Tak jsem si tak dneska řekla, že nakouknu do DMka, když už jdu stejně kolem, a nedopadlo to dobře (pro mou peněženku samozřejmě, pro moje potěšení to dopadlo víc, než výborně). Budu muset začít chodit na nějaké kurzy sebeovládání, protože jinak se vážně neznám. Potřebovala bych totiž úplně všechno. Věci, které už mám, bych nejraději koupila na 100 let do zásoby, a ty nové zase všechny na vyzkoušení. Znáte taky takový ten stav, kdy už vám skoro došel nějaký produkt, ale vydržíte to s ním třeba ještě měsíc (pudr, řasenka...), ale už se zároveň nemůžete dočkat, až si půjdete pro nový? V těch chvílích vždycky svádím vnitřní souboj. Ne, musím to dopotřebovat až do konce, a pak si půjdu pro nový, říkám si vždycky. Ale druhý hlas mi říká, že bych si mohla jít pro nový už zítra, protože jdu stejně kolem. No děs běs! Ale dneska jsem si šla opravdu vyloženě udělat radost něčím maličkým (nebo to jsem si alespoň nejdřív myslela). No, nedopadlo to zrovna úplně skromě :D Tak se pojďme mrknout, co jsem si to tedy přinesla domů :)


Hned na úvod se musím přiznat, jsem dost ovlivněná reklamou a po prolistování DM Active Beauty magazínem jsem měla spadeno na novou edici Baby Lips Electro balzámů od Maybelline. Jako zběsilá jsem si je házela všechny do košíčku a asi hodinu prohlížela všechny testry, abych viděla, který budu mít nejradši. V reklamě, kterou jsem viděla, se mi nejvíc líbil žlutý, ale nakonec jsem vybrala fialový Berry Bomb a k tomu ještě Mint Fresh, který byl ve slevě (oujééé). Do trojky jsem k nim přidala ještě limitovanou edici Balea balzámu na rty Candy Queen, protože mi to přišlo jako nejlepší jméno na světě. A k tomu ten obal se srdíčky? Tomu prostě neodolám!


Když jsem šla kolem regálů s protipotící výbavou, tak jsem zahlédla antiperspirant od Rexony, na který jsem četla nedávno někde docela dobrou recenzi. Šup s ním do košíčku, to přeci musím vyzkoušet! A když už jsem tam byla, tak jsem přihodila taky deo kuličku od Alverde, jako protiklad té chemické Rexony, protože proč ne.


Moje poslední zastávka byla u přírodního koutku.V košíčku proto přibyl balzám na rty od Saloos s rakytníkem a dvě libůstky od Alverde, řasenka pro super objem a barevný krém na rty třešňové barvy. Docela dlouhou dobu jsem jen tak ošahávala všechny ty štětečky (nebo hřebínky? Nikdy nevím, jak se tomu řasenkovému nástroji říká, asi hřebínek), které tam mají vystavené. Vzpomínám si na tu dobu, kdy přišly do módy umělohmotné hřebínky u řasenek a od té doby už jiné nepoužívám. 



Tak co, jak se vám líbí moje nákupy? Na všechny produkty postupně přidám recenze, jen co je dostatečně ozkouším a uvidím, jestli opravdu fungují tak, jak by měly.


Tak páček, zlatíčka!


Komentáře

  1. Pěkné nákupy, jinak hřebíkům od řasenky tedy říkám kartáček :D Ale význam je stejný tak co :D Já dneska taky zběsile nakupovala, ale Baby Lips mě tedy nechávají chladnou... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že v tom nejsem sama :D Mi tahle kosmetická terminologie občas nejde :D Co sis pořídila hezkého? :) Zatím jsem z Baby Lips nadšená, sedli jsme si jedna radost :)

      Vymazat
    2. Pět vosků YC, osvěžující sprej s minerály od Rival de Loop, stíny od Catrice a pak dárečků do swapu. Kromě jiného i oběd a smoothie... :D To ráda slyším, že jste si sedly, mně se ty obaly tak nějak příčí... :D

      Vymazat
    3. Vosky YC mě strašně lákají, ještě jsem je nezkoušela, ale pokukuju po nich snad co hodinu :D Těším se na recenze! Mi se nelíbil plastovopapírový obal, přišlo mi to příliš zabalená, na to, že je to "jen" balzám, a je fakt, že je to vůbec takový "funky" dizajn, ale krásně voní a hydratují, tak jsem za ně ráda :)

      Vymazat
  2. Babylips byl teď v akci v drogérii Rosmann, a tak jsem si ho taky koupila :-).
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za kolik je měli v Rosmannovi? V DMku byl ve výprodeji jeden z těch dvou, tak jsem měla radost, že "ušetřím". A děkuji za pozvání! :)

      Vymazat
  3. tie balzamy :D ale aj ja som maniak a v každej kabelke aspoň dva, lebo človek nikdy nevie :D

    LaBlanche

    OdpovědětVymazat
  4. No právě! Člověk nikdy neví, tak buduju zásoby :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥