Vybarvi se: Oranžová

Zdroj
Druhá vlna vybarvování je tady! Celý týden se na několika blozích budete moct pokochat barevnými dny (seznam blogů najdete na konci každého článku). Dneska to všechno začíná a pojedeme krásně až do neděle. Skvělý nápad, skvělý TAG, skvělý návod a vůbec celou tuhle skvělou inspirativní myšlenku vymyslela Hevi z blogu The World of Makeup. Hevi tímto moc děkuji za to, že mě oslovila a dovolila mi se zúčastnit. A vám děkuji za to, že si ke mě chodíte počíst a snad se dozvíte něco nového. Tak jdeme na to! 

Barvou pondělka je ORANŽOVÁ.

Když se mi do rukou dostal rozpis barev a taky návod, co má každý vybarvovací článek obsahovat, docela jsem se zhrozila, protože 1. neumím se normálně namalovat 2. nemám vůbec oblečení/laky/makeup v daných barvách a 3. jsem dost líná :D Docela ráda si dělám věci po svém, takže řídit se podle něčeho je pro mě výzva sama o sobě. Nu, uvidíte (a slibuji, že takhle dlouhý úvod už další články mít nebudou). Rozhodla jsem se proto udělat jednu zásadní věc. Kdo si četl můj blogger profil, ten se mohl dočíst o tom, že nechápu makeup tutoriály. Nechápu jakékoli návody. Jednou z náplní tohoto blogu je v plánu do budoucna pokořování těchto různých tutoriálů. Není lepší příležitost, jak začít, než právě s vybarvi se! Takže každý článek bude místo makeup líčení podle Primadonny obsahovat pokus o to namalovat se podle makeup tutoriálu a absolutní fail jak v malování, tak při úpravě fotek. Doufám, že vás tím pobavím (protože sama jsem se tomu musela smát). Ale žádné další velké okecávání, jdeme na tu oranžádovou!


Co pro mě oranžová znamená? Upřímně, nic moc :D Oranžová je pro mě taková mišmaš žluté a červené. Nemám ji vůbec ve své oblíbené škále barev. Vždycky na podzim se snažím sladit se s lístečky, takže pár oranžových kousků mám, ale není toho moc. Můj nejoblíbenější oranžový kousek ze šatníku je takový oranžový přehoz, který jsem votočila na votočvinted a naprosto ho zbožňuji. Nosím ho ráda k černým šatům, nebo prostě jen tak k džínám a tričku. Jo a ještě další věc. Neumím fotit ani outfity, takže na všech outfitových fotkách jsou věci zmuchlané, protože jsem pitomá a na první pohled mi to přišlo hrozně alternativně umělecké, ale jak na to teď koukám, tak je to ostuda. Nu, ale co už :D


Žádný oranžový lak na nehty nemám, protože se mi oranžová prostě nijak zvlášť moc nelíbí a nechci se s ní lakovat. Nějakou oranžovou v různých paletkách mám, ale leží tam netknutá. Jo, to mi připomíná další věc. Nechce se mi vypisovat použité makeupy a značky oblečení, ale jestli vás to zajímá, napište mi otázku do komentářů, nebo ještě lépe do vzkazovníku v levém sloupečku :)

A tím se dostáváme k tomu makeup tutoriálu. Nalevo je originální tutoriál, vpravo je moje tvorba. U tohoto oranžového jsem se ztratila u množství stínování a konturování a čeho všeho, takže jsem něco přeskočila a mám tak fotek mnohem míň. Navíc nejsem takový fotošop máster, abych dokázala udělat takové světlo, vyhlazení a tak, takže, nu. Prostě je to spíš takový pokus jak se neobyčejně nešikovný člověk dokáže poprat s návodem na hezká očička. Jak vidíte, není to nic moc :D Což je určitě proto, že je to všechno fotošoooop!

Zdroj tutoriál

Oranžový TAG

Zdroj
Tvůj oblíbený oranžový produkt?
Oranžové Lentilky :D Nic dalšího oranžového mě asi nenapadá. Možná ještě Saloos karité balzám na rty s rakytníkem, ten je takový oranžový a zrovna ho naprosto zbožňuji.

Nosíš oranžovou barvu často?
Vůbec, zase až takový oranžový milovník nejsem. Jsem víc na barvičky z druhé strany duhy, všechny odstíny modré, fialové, růžové, béžové, černé, bílé... Takže vás asi pobaví týdenní barevné vybarvovací rozpoložení barviček :D

Máš ráda mandarinky a pomeranče?
Moc! Mandarinky a pomeranče, ale hlavně ty mandarinky, jsou prostě znamení přicházejících Vánoc. Nejvíc mě baví ten první pohled, kdy je zahlédnu v obchodě a vím, že se blíží takové ty kýče kolem Vánoc a Vánočně vyzdobené obchody (teda ony už běží od konce srpna v obchodech). Takže ano, mám! :) 

Tvůj oranžový wishlist?
Doživotní zásoba oranžových Lentilek :D

Jaké barvy kombinuješ s oranžovou?
Nejvíc asi černou, nebo prostě džíny.

Patří barva mezi tvé oblíbené barvy?
Ne :D

Koloušci moji, doufám, že se vám dnešní barvička líbila a těším se na vás zítra!





Zúčastněné blogísky
Chirty Shades 
Radka K. 
The world of makeup 
PinkShaark  
Zuzz makeup 
Miss Alexy

Komentáře

  1. Pěkné, přesně souhlasím mandarinky jsou prostě vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Bez mandarinek by Vánoce nebyly to pravé mandarikové :)

      Vymazat
  2. Možná se tak narodila, možná je to photoshop. :-D Ale jooo, poprala ses s tím hezky. :-) Mě se taky oranžová barva moc nelíbí a lak taky žádný nemám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsi mě rozesmála :D S oranžovou je to těžké, kór když někdo neumí ani se základními malovátky :D

      Vymazat
  3. Dobre sepsany clanek, ja mam par oranzovych laku a jednu rtenku. Jinak tuhle barvu nevyhledavam.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) U mě se bohužel najde jen sem tam nějaký stín, jinak nic.

      Vymazat
  4. já oranžového nemám nííc :D těším se na další barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám radšej tmavšie farby, ale to líčenie sa mi veľmi páči. Tiež mi tutoriály absolútne nič nehovoria, ale sú pekné a inšpiratívne, tak si ich aj tak pozerám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky, taky :) Nechápu, jak někdo dokáže těm tutoriálům porozumět. Ale mi dělají problémy všechny návody :D

      Vymazat
  6. Moc pěkné! :) Takové i vtipné :D. Oranžová je pro mě taková neutrální, ale to líčení se mi moc líbí :3.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Fotošooooop, tak to mě fakt rozesmálo. Mám ráda blogerku the beauty bybel, ale její fotky jsou extrémně vyhlazené. K vyfocení líčení je důležité i jaký máš foťák. Můj problém je, když se potřebuju vyfotit a nikdo není po ruce. Nevím, jak to dělají jiné blogerky, ale mně to vůbec nejde, sama se fotit.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥