Tajemné překvápko od Genevry

Když jsem před těmi pár měsíci začala tento blog, nevěděla jsem, jestli se chytne a někdo ho bude číst. Říkala jsem si, že to za zkoušku stojí, protože bloguji ráda a chtěla jsem se pustit do nějakého nového projektu, který jsem ještě nikdy nedělala. A světe div se, postupně si mě nacházejí čtenářky, čtenost denně stoupá, sem tam vyhraju nějakou tu soutěž, už jsem si mohla vyrobit vlastní tričko a ještě mám za blogovou kamarádku Genevru. O tom bude dnešní článek.

Kdo sledoval v minulých týdnech můj blog, určitě mu neušla prázdninová soutěž, ve které jsem vybírala dva čtenáře napůl s randomem. Odměňovat opravdické čtenářky mi totiž přijde mnohem smysluplnější, než jen náhodně vybrat číslo. Vybrala jsem takhle právě Genevru, protože si moc vážím její podpory a komentářů. A představte si, co se nestalo! Genevra mi na oplátku taky poslala balíček plný kosmetických krás!!! Dneska se na ten balíček spolu podíváme :)

Paní zvědavá pošťačka mi slavnostně hlásila, že mi přišel balíček až ze Slovenska. Balíček byl zabalený v bílém balícím papíře, který jsem nedočkavě rozbalila a našla krabičku od kosmetického organizéru. Nemohla jsem se dočkat, co najdu uvnitř!


Opatrně jsem krabičku otevřela a můj první pohled padl na noviny, kterým byly věci zajištěné, aby se neotloukly a nerozbily. Intenzita nedočkavosti stoupá!


Opatrně jsem odendala noviny a už na mě vykukují nějaké krásy :) Našla jsem taky vzkazy, což je hrozně krásné gesto a potěšilo ohromně. A taky je to skvělý nápad, takže si ho nenápadně vypůjčím pro své příští balíčky.


Jako první jsem si s balíčku vybrala tyto dva rozkošné medvídky! Tyhle hračky jsem jako malá milovala, takové ty, jak jsou na povrchu sametové a heboučké. Oficiálně je jmenuji médi maskoty a patrony blogu a vymyslím jim nějakou pěknou roli :)



Jako další jsem v balíčku našla krém na ruce s tropickou vůní od Balea, který jsem spotřebovala v červnu a byla jsem z něj nadšená, protože si skvěle poradil s mými suchými pracičkami. Vůně mi přišla nejdřív docela divoká, ale časem jsem si zvykla a už se těším, až mi zase provoní pokojíček.


Bez desinfekčního gelu nedám ani ránu! Jeden mi taky došel v červnu, takže mi Genevra naprosto přesně doplnila to, co mi chybělo. Skvělý maličký kamarád do každé kabelky :)


Co tu máme dál? Sprchový gel s vůní zeleného čaje od Yves Rocher. YR miluju, zelený čaj jsem od nich ještě nezkoušela. Je to pravda, že jsem Genevře psala k článku, že nevím, jestli bych chtěla vonět jako zelený čaj. Takže pozor, oprava! Chtěla bych vonět jako zelený čaj od Yves Rocher!!! Ta vůně je nádherná, úžasná, svěží, lehce do citrónové trávy... Prostě ♥


Poslední jsem v balíčku našla přírodní balzám na rty, který se mi hrozně líbí. Už jsem ho viděla na jiných blozích a zajímalo mě, jaký by mohl být. Navíc vypadá krásně jako temperka a ty barvičky jsou na léto jako stvořené! Skvělé a úžasné :)


Co na to říkáte? To je nádhera být bloggerka! :D Milá Genevro, MOOOOOOC ti děkuji za krásné překvapení, udělala jsi mi obrovskou radost!!! ♥


Pusa letí pro vás a hlavně pro Genevru :) 


Komentáře

  1. Jsem ráda, že se ti můj balíček líbil, snažila jsem se vybrat věci, které snad využiješ a nepošleš do další soutěže. :-D Někdy si takto můžeme vyměnit balíčky znovu, ale už s tím, že si povíme, co se nám líbí. :-) Jsem zvědavá, jaký bude ten balzám na rty. Když jsem ho hledala na netu, tak jsem k němu skoro nic nenašla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem s tím trapná, s tím recyklováním výher :D :D :D Ale lepší, jak hodit do koše :D Budu se těšit na příště, vymyslíme nějaká kritéria :) Balzám je v procesu testování, určitě na něj jednou budu článek :D

      Vymazat
  2. Tak to je velmi mile prekvapeni. Balicek se velice povedl. :))
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc milé, dokážu si představit, jak moc tě to potěšilo! Ten sprcháč Yves Rocher jsem také měla a byl to můj oblíbenec, protože krásně voněl!

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc :) Takové krásné gesto vždycky potěší. No budu si toho muset pořídit víc z té kolekce zeleného čaje, vůně je fakt pecková.

      Vymazat
  4. Taketo mile prekvapenia urcite vzdy potesia.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásné, když někdo něco udělá nezištně :-) Zdravím z Moravy.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥