Unboxing: Kosmetika z Islandu

Letos jsem musela být obzvlášť hodná. Stalo se totiž něco překrásného. Byla mi nabídnuta další spolupráce, a to s eshopem Zdraví z Islandu. O eshopu jsem se poprvé doslechla u Bebe a žasla jsem nad tím vším neskutečným sortimentem (třeba borůvková sůl je něco, co se hned tak nevidí). Krom pochutin se může eshop pochlubit i kosmetikou. Právě islandská kosmetika je to, co ukrýval můj první testovací balíček. 


Hned v úvodu musím poděkovat paní Lence, se kterou jsem komunikovala, za trpělivost a ochotné a podrobné vysvětlování a popisování účinků a vhodnosti kosmetiky. Ukázalo se totiž, že můj původní výběr vlastně vůbec nebyl vhodný pro můj typ. Lenka mi s výběrem nakonec pomohla a produkty tak vybásnila, až mi při čtení písmenek oči přecházely údivem. Líbí se mi, že má produkty sama vyzkoušené a nenabízí žádného zajíce v pytli. Za dva dny jsem měla krabičku doma.


Při rozbalování jsem se nestačila divit. Nechala jsem se totiž překvapit a finální složení produktů nechala na Lence. A byly tam hned tři! Krém na ruce, tělové mléko, které je hebké jak obláček, a krém se žraločím olejem. K tomu brožurky produktů, prostě úžas a nádhera! 


Testování Islandské kosmetiky je v plném proudu a řeknu vám, že žasnu každý den. Dnes se všemu divím, nepřijde vám? Všechny tři krémy strašně krásně voní a účinek, o kterém se dočtete na obalu, několikanásobně předčí. A je to přírodní kosmetika. Už teď se těším, až vám budu o každém mazátku povídat víc! 


Přírodní islandskou kosmetiku seženete na stránkách eshopu Zdraví z Islandu




Komentáře

  1. Díky za rozšíření obzorů, o této kosmetice čtu u Tebe poprvé :) Tak budu zvědavá na další dojmy

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle kosmetiku vůbec neznám....

    OdpovědětVymazat
  3. Kosmetiku neznam, tak jsem zvedava na tve reakce.:-)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Kosmetiku jsem vůbec neznala produkty vypadají skvěle. Super článek!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Krém se žraločím olejem? To zní skvěle, těším se na recenze. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se na postřehy! Mě od Sóley naprosto uchvátilo sérum na obličej, které doporučuju, kudy chodím a miluju ho z celého srdce! :-)
    Žraločí krém jsem testovala jen na ruce a mám u něj zafixovanou jakousi miminkovskou vůni, která mě hodně překvapila :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tuto kosmetiku neznám, ale děkuji za tip a za seznámení :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥