Unboxing: Včeličky, med a Pleva


Být bloggerka je někdy hrozně fajn. Třeba když vám v emailu přistane nabídka na vyzkoušení něčeho nového, za pár dní je u vás doma balíček a vy nedočkavě a s chutí jako o Vánocích rozbalujete balíček a radujete se z nalezených dárečků. Česká rodinná kosmetika Pleva mi poslala k vyzkoušení úplnou nádheru, o které si budete moci přečíst už za pár dní. Pojďme se spolu podívat, co se v krabičce skrývalo.


Mám moc ráda, když je z balíčku poznat, že si dal odesílatel záležet. U nové kosmetiky mě vždycky potěší letáčky a informace k produktům, abych dobře věděla, s kým mám tu čest. Po rozbalení balíčku od firmy Pleva toho na mě vykouklo spoustu! Katalog s produkty, představení poslaného produktu a motivační kartička s kolíčkem se sluníčkem. Už teď mám barevnou náladu a usmívám se!


Hledám dál a co nevidím - bílou luxusní krabičku, do které byste asi na první pohled neřekli, že ukrývá přírodní kosmetiku. Jedná se o zbrusu novou novinku, která půjde do prodeje už zítra - pleťový Krém s kapičkou včelího jedu. O tom, jaký krém je a jak se mi zkoušení líbilo, se dočtete už za chviličku. Rodinné firmě Pleva moc děkuji za zaslaný exemplář k vyzkoušení!



Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥