Inspirace na dárky pro pány vol. 2

V dnešním článku se podíváme na druhou inspiraci dárků pro muže. Tentokrát si myslím, že by se článek mohl líbit i dámám (alespoň mně se líbí :D). Minule jsme spolu oblékali elegány (a mého dědečka). Dneska se podíváme, co by se mohlo hodit pro všechny partnery, bratry a kamarády (ale i kamarádky), kteří mají smysl pro humor. 

Ráda dávám nevšední dárky. Často se je snažím i vyrábět a velkou roli hraje společný humor, který s obdarovávaným máme. Mezi jeden z nejoriginálnějších dárků, které jsem kdy dávala, byly žabky potisknuté koláží z obrázků a hlášek takového toho otravného pomeranče. Návrh jsem dělala sama a dárek sklidil velký úspěch. Takovéhle vtipné dárky se hodí pro všechny, kteří chtějí během všedních šedivých dnů zaujmout a pobavit (především sami sebe).

Zdroj
Ještě než vám prozradím jádro článku, se musím k něčemu přiznat. Nedávno jsem zjistila, že jsem se zapomněla podívat na všechny Harry Potter filmy. S knížkami jsem vyrostla a dodnes čekám, jestli mi nepřijde dopis z Bradavic. Nějak jsem ale zapomněla na filmy. První film jsem viděla v televizi tak 10x, ale třeba šestý v pořadí ani jednou. Můj šťastný objev má na svědomí dlouhé večery, kdy brečím jak želva a jím sušenky.

Jednou jsem při procházce Prahou viděla dvě slečny, které měly nejlepší trička, jaká si může fanoušek Harryho Pottera přát. První tričko na sobě mělo velká písmena LV a pod nimi menší nápis Lord Voldemort. Druhé tričko na sobě mělo nápis Avada Kedavra. Nevím, jestli vám tahle vtipná trička přijdou tak skvělá, jako mě, ale já z nich taju blahem. Na předměty s Harry Potterem mám slabost. Při hledání skvělých dárků (což většinou končí tím, že jich sice najdu spoustu, ale většina je pro mě) jsem narazila na hrneček, na kterém bylo napsáno "Espresso Patronum!". Vyprskla jsem u toho smíchy. Pokud se nesmějete, nevadí :D

Touto prapodivnou přesmyčkou se dostávám k náplni článku, kterou jsou vtipná trička, které můžete najít na stránce Geekshirts, případně na její anglické verzi Fatowltees. Přijde mi, že kvůli nadužívání slov hipstr a geek si dneska "normální" člověk žádné tričko s nápisem ani vzít nemůže. "Ty jsi hipstr?" komentují kolegové mou ukázkovou výstavku geekshirts, neboli triček s citáty. Nejlepší odpovědí na takovéhle průpovídky není nic jiného, než:

Zdroj
Pokud máte přátele, kteří si potrpí na pasivně agresivní humor, sarkasmus a cynismus, neznám lepší dárek, než vtipná trička. Upřímně je oceňuji i na kolemjdoucích a spolucestujících. Včera jsem v metru viděla klučinu, který měl na tričku napsáno "Řekl jsem, že to udělám. Nemusíš mi to připomínat každýho půl roku." I když to není zase až tak vtipná věc, ráno mi to vykouzlilo úsměv na tváři.

Osobně preferuji trička s nápisem v angličtině, protože jimi můžete okouzlovat i v jiném, než českém prostředí. A taky proto, že doslovné české překlady jsou někdy docela krkolomné. Vzpomínám si, jak jsem během dospívání toužila po tričkách s kapelou a ten, kdo měl dokonce mikinu, byl bůh (protože mikiny s kapelami pro mě byla nesmírná drahota). Pozvolna jsem přešla na trička s nějakým vtipným textem. Musím říct, že když si brzy ráno vybírám oblečky na celý den a pročítám si svůj šatník, často mi už jen to zvedne náladu. Proto můžu veselá trička jako dárek doporučit i všem ostatním.

Zdroj


Jaký nejoriginálnější dárek jste kdy někomu dali?


Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥