S chlapama je to prostě hrozně těžký...

Zdroj
S chlapama je to hrozně těžký. Ale příšerně těžký. Hlavně proto, že jsme - my ženy - obdařeny paranoidní intuicí, bujnou fantazií a schopností vytvářet závěry ještě předtím, než se stala nějaká akce, která by k takové reakci vedla. Celý život se učím, ať už od kamarádů nebo od partnerů. Snažím se "nebýt taková" a nehysterčit v klasických holčičích situacích. Zjistila jsem totiž, že za složitou situací a nevyřešitelnou holčičí myšlenkou se na chlapské straně skrývá něco strašně jednoduchého. Třeba to, že si zapomněl telefon nebo že se kouká na film. Sepsala jsem pár situací, které jsem nejprve "hystericky" předpokládala, ale ze kterých se vyklubala nějaká naprostá krávovina. Chtěla bych se o ně s vámi podělit. Pojďme se společně zasmát nad holčičí fantazií a uvědomit si, že ne všechno je takové, jak předpokládáme.


Už třikrát jsem kolem něj prošla a on pořád nic!

Hypotéza
Chlapi jsou úplně blbý. Copak jim nedojde, že když je s nosem nahoru přehlížíme, tak to znamená, že jsme do nich zamilovaní a měli by se nám dvořit? Jak víc jim to máme dát najevo? 

Pravda
Vůbec o nás a našem niterním trápení neví, protože mu to nikdo neřekl.


Nepřinesl mi na rande kytku.

Hypotéza
Pravděpodobně je to nezdvořák a hrubián, který neví, co se sluší a patří. Nebo mu za to nestojím. Za jednu blbou kytku. Ve filmech dostávají holky kytky pořád!

Pravda
Nevěděl, že by mi kytka udělala radost. Stačilo to naznačit a najednou je nosí.

Zdroj
Na výročí jsme měli být spolu a on místo toho jel k rodičům. A ani mi nepopřál.

Hypotéza
Asi to pro něj není důležité. Asi mě nemá rád. Asi nejsem ta pravá. Asi je mu to jedno. Asi se mi vyhýbá. Nebo hůř. Je to maminčin mazánek, kterému je líp u rodičů, než se mnou.

Pravda
Vůbec o tom výročí nevěděl. Nijak jsem mu ho nepřipomínala a sama jsem měla štěstí, že jsem v tu chvíli uklízela starý diář. K rodičům jel navíc proto, aby jim opravil televizi. 


Slíbil, že zavolá a domluvíte se na večer. Měli jste se orientačně sejít už před deseti minutama a stále nevolá. Nebere telefon nebo je telefon nedostupný.

Hypotéza
Něco se mu stalo proboha je v nemocnici proboha což když je to vážné. Nebo je to kretén a zapomněl na mě. Nebo už mě nemiluje a je někde s někým jiným. Tak jako tak je to kretén. 

Pravda
Cestou se mu vybil telefon./Zapomněl si telefon doma.
A dělá, co může, aby byl co nejdřív u telefonu a mohl mi napsat.


Neodepíše do pěti minut, i když je online

Hypotéza
Pravděpodobně už mě nemiluje, myslí si, že jsem trapná, našel si někoho jiného, nemá odvahu mi to říct, myslí si, že jsem tlustá.

Pravda
Dívá se na film.


Co vaši muži?



Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář ♥